Layout by Julia E.

14. elokuuta 2012

I'm kicking the curb cause you never heard the words that you needed so bad



Apua, auttakaa kaikki rakkaat 124 lukiaa + anonyymit päälle et kumpi on teijän mielestä parempi. Silleen että eka on tää höpötys ja sitte kuvat vai sillee etttä eka kuvat ja sit tää selittely? Ja vastaukseks ei sitte kelpaa että 'ihan sama' tai et 'ei mitää välii', koska ei ne auta mua yhtää :D Okei isot on mullaki ongelmat mut haluun kuulla et kumpi on teijän mielestä parempi, et teijän on sit kivempi lueskella tätä. Mutta joo tossa alapuolella on noi lupaamani mun ja Katrin kuvat + jtn tän päivän räpsäyksii. (:



5 kommenttia:

  1. mun mielest ainaki, jos sul on monelt päivält kuvii, ni pistät sen tekstin sillai niitte kuvie välii, ni tietää vähä et mitkä kuvat o miltäki päivältä, et se teksti niiku erottelee ne u know? :D huonoselityssori. mut muute lopus, ite ainaki tykkään (:

    VastaaPoista
  2. Kiitos ehdotuksest mutku mun mielest se on jotenki kauheen sekava jos sen laittaa sillai :s

    VastaaPoista
  3. no mun mielest se on ihasama onks ne alhaal vai ylhääl :) ehkä mielummi alhaal mut en oo varma :D

    VastaaPoista
  4. alhaal on parempi olla teksti(:

    VastaaPoista
  5. alhaalla on parempi olla teksti, koska tuntuu jotenki viisaammalta eka kattoo ne kuvat ja sit lukee se selitys niihin kuviin + muut höpötykset jos tulee sellanen pitempi postausteksti:) tai sit sellanenki on ihan kiva et alotat lyhyellä tekstillä ennen kuvii ja jatkat sit muita juttuja niitten kuvien jälkee! mut se ei näytä hyvältä et ennen kuvii ois joku kilometriteksti

    VastaaPoista