Layout by Julia E.

13. helmikuuta 2015

Helmikuun LivBox


Tilasin joulun jälkeen kolmen kuukauden paljon hehkutetut livboxit ja nyt vihdoin keskiviikkona se tuli! Oon kyllä todellakin positiivisesti yllätyny, sillä ton paketin hinta on 15,90€ ja tälläkin kertaa tuotteet ylitti kolminkertasesti ton hinnan. Vielä varotuksen sanana en todellakaan oo mikään kosmetiikka hirmu, joten melkeen kaikki näistä on mulle uusia. Mutta nyt vihdoin boxin sisältöön (:


1. GARNIER Fructis lenghts plumper -seerumi
Odotan innollaan tän testaamista, koska tää oli mulle ihan uus tuttavuus. Tää on siis kosteisiin hiuksiin jätettävä seerumi, jota hierotaan hiuksiin, joka lisää niitten kasvua sekä latvojen tuuheutta. Tuuheutta mun tukka ei niinkää kaipaa mutta ton pituuden toimivuuden haluun testata!
ovh 7,90€
2. LUMENE nude perfection kevytmeikkivoide 
Tätä kerkesinkin jo kokeilla. Aluks vähän ''säikähdin'' kun tuote oli niin lötköä, kun se tuli purkista ulos, mutta kun sain sen iholle levitettyä niin rakastuin täysin. Tuote oli just niinkun luvattiinkin -sulautuu täydellisesti ihoon jättäen sen joustavan ja miellyttävän tuntuiseksi- tästä taitaa tulla meikäläisen luottotuote.
ovh 19,90€


3.NIVEA daily essentials sensitive 3-in-1 micellar water
Oon oikeestaan aika huono käyttämään kaikenlaisia kasvovesiä, koska yleensä puhdistan mun kasvot suihkussa pesuaineen ja veden kanssa. Mutta nyt kun ei tarvitse tällästä ostaa vaan se osu ''sattumalta'' kohalle niin aina voi opetella uusille tavoille! (:
ovh 5,95€
4.EUCERIN in-shower body lotion
Elikkä tää on siis ihon hoitoaine suihkuun käytettäväksi. Mulla on aijemmin jo ollut Nivean samantapainen tuote, koska mulla on talvisin atooppinen iho ja kuivuu ihan järkyttävästi, mutta oon ollut senkin käytön suhteen aika laiska... 


5. PAESE kashmir monoluomiväri
kuva hieman vääristää se eii oo noin harmaa vaa oikeestaan ruskea. 
Tääkin tuli niinkun tilauksesta, sillä hakusessa on jo hetken aikaa ollut tumman ruskea luomiväri ja nyt pääsen kokeilemaan tollasta vähän ''erikoisempaa'' tuotetta! 
ovh 4,95€


6. IBERO
Lopuksi boxin pohjalta löyty vielä tollanen kaulakoru. Siinä pussissa se ei näyttäny oikee kummoseltakaan ja aattelin et -taas tollasia rihkama koruja- mutta sitten kun tarkastelin sitä vähän enemmän se osottautukin aika ihanaksi ja jäikin mun kaulaan roikkumaan.

Tällänen oli helmikuun boxi ja odotan jo kun kuuta nousevaa mitä maaliskuussa paljaastuukaan!
Huomenna aamuvuoron jälkeen meijän auto starttaa kohti leviä kera Aleksin perheen, joten seuraavaksi palaillaan lumisissa maisemissa. (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti