Layout by Julia E.

29. heinäkuuta 2014

Iphone outfit


Yhdestä randomi blogista sekä tänään tulleesta tilauksesta innostuneena aattelin näyttää millasia kuoria mulla on. (:


Omistan siis omilla pikku pennosillani hankkiman Iphone 5s:än ja jo ennen omistin 4. Ja täytyy kyllä sanoa, että oon tyytyväinen. Mitään suurempia ongelmia ei oo ollu ja toimii täydellisesti. Aluksi pelkäsin, että hajotan tosta lasit samantien, mutta oon todennu ton kyllä kestäväks tällä tiputtelujen määrällä!


MiniInTheBox.com
Tykkään tosta kultasesta taustasta niiiin kovasti, joten suojaamiseksi ajattelin tilata tollaset perus läpinäkyvä  kuoret


MiniInTheBox.com
En pitkien etsintöjen jälkeen löytäny leijona kuoria, joten päätin tyytyä tohon tiikeriin


MiniInTheBox.com
Halusin simppelit perus kuoret jotenka nää oli aika söpöt


MiniInTheBox.com
Tykkään punasesta ja kukkasista : LOVE<3


Clas Ohlson
Ainukaiset kuoret joita en oo tilannu netistä. Hain noi pikaseen sillon kun ostin tän siksi aikaa kun oottelin miniintheboxin pitkiä toimitusaikoja


MiniInTheBox.com
En halunnu nahkaläppäkuoria, mutta kaipasin kuitenkin jotan parempaa ''suojaa''. Tää oli simppeli ja halpa, joka on kyllä ajanut asiansa. 


MiniInTheBox.com
Viime tilausta tehdessä törmäsin tohon ihan sattumalta ja koska sillä oli hintaa ihan parikymmentä senttiä, mun oli pakko saada tollanen!!

Pikkusen erinlaista taas. Toivottavasti tykkäsitte ja suosittelen käymään tuolla miniintheboxissa. Se on tosi halpa ainut miinus on että välillä painatus voi olla esim vähän vino ja toimitusajat on 10-20 päivää, mutta eipä 2-3€ jonka hintasia noi kaikki mun kuoret on ollu voi paljoa odottaa. (:


1 kommentti:

  1. Noi clas ohlsonin kuoret on mun suosikit! :)

    http://more-than-we.blogspot.fi

    VastaaPoista