Layout by Julia E.

18. heinäkuuta 2014

Canon 50mm


Gigantti Megatore 109€ ~ 99€

Käytiin edellispäivänä Jullen ja Aleksin kanssa mun omalla pikkuautolla en ollut itse viellä kuskina turussa gigantin megastoressa. Oon kauan jo haaveillut tosta 50mm objektiivistä ja nyt aattelin että käyn ostamassa sen ennen kun lähetään Rodokselle. Mulla kävi vielä hyvä tuuri. Toi kappale minkä mä ostin, oli sillanen minkä joku oli palauttanu ja se oli tarkistettu toimivaksi sen jälkeen, joten sain siitä 10€ alennuksen. Arjen pieniä iloja. Mentiin sen jälkeen jullelle, koska mulla oli järjetön hinku päästä kokeilemaan sitä ja hemmo osottautu hyväksi kuvaus kohteeksi, uuden kesäluukkinsa kanssa! (: Tää on kyllä täyttäny kaikki mun toiveet ja suosittelen todellakin tätä ihan jokaiselle. 
Tänään illalla me lähetään Aleksin mökille ja otetaan hemmo meille hoitolapseksi mukaan. Saattaa olla, että myös Katri ja Tino eksyy sinne myös viikonlopun myötä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti