Layout by Julia E.

6. elokuuta 2013

Ainakin luulen niin asiat voisi olla huonommin



Mulla on ollu vähän taukoa tästä postailusta, mutta eipä mikään oon muutunu. Täytin viikko sitten 17, sitä mitenkään suuremmin juhlimatta. Ja maantaina alotin vihdoin mun kesäloman viettämisen. Mulla on sitä jopa ruhtinaalinen viikko, sunnuntaina käyn tekemässä vielä yhden aamuvuoron ja sen jälkeen suunta onkin takas kouluun. 
Käytiin pari viikonloppua sitten, mun kummisedän mökillä josta nuo kuvatkin on otettu. Käytiin siellä pari vuotta sitten melkeen joka viikonloppu, mut nyt tässä välissä oli kahden vuoden tauko. Oli ihana päästä rakkaitten poikien miesten kanssa metsän rauhaan.
Soudeltiin  uitiin  ammuttiin tyhjiä tölkkejä ilmakiväärillä  pelatiin tikkaa  laskettiin kalaverkko vesille  eikä saatu koko vklpnä yhtään fisua  jillailtiin  grillattiin  kuvasin ihanan auringon laskun ja sorsia alle metrin etäisyydeltä ♥ röypytettiin mönkkärillä  vietettiin yks kesän parhaista viikonlopuista 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti