Layout by Julia E.

6. helmikuuta 2013

Ymmärräthän varmasti, että täs on kaikki mihin tuun koskaan pystymään


En oikeen tiiä mistä alottaisin tai ees mistä kirjottaisin. Kaikki mun ajatukset on vaa perjantaissa! Mennään Pinjan kanssa Turkuun kattomaa Sunrise Avenueta.
Mutta siihen on viellä kaks päivää, joten tänään meillä oli taas vapaapäivä heräsin aikasin, imuroin, pesin ja silitin pyykkiä, tein lumityöt ja kirjotin fysiikasta tiivistelmän sekä kertasin kokeeseen. Puol kolmelta lähin käveleen terveyskeskukseen päin, koska mulla oli rokotus aika.
Sen jälkee suuntasin kaupungille ja siitä jennalle ja nyt oon vihdoin kotona! Sims-himo huutaa mua nyt niin kovin ettei mun ajatukset ees pysy kasassa, joten mun on pakko vaihtaa konetta ja ruveta pelaamaan sitä! 

ps. lisäilen tänne sitte perjantailta kuvia viikonlopun jälkeen (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti