Layout by Julia E.

26. helmikuuta 2013

ÅRE 2013 PART 1


Huhhuh mikä kuvavyöry, eikä tossa ollu ees kaikki! 
Nää kuvat on lähinnä bussi matkasta Åreen ja takas Tukholmaan. Meinasin tehä vielä toisen postauksen jossa on kuvia rinteestä ja vähäsistä ostoksista. Matkat meni oikeestaa tosi mukavasti ja nopeesti laulaessa, musiikkii kuunnessa ja sanamuunnoksille nauraessa.
Takas tulo matkalla me pysähdyttiin Upsalassa tollasessa kirkossa. Ja täytyy myöntää vaikken oo kirkoista kauheen kiinnostunu niin toi oli oikeesti törkeen hieno!
Selvittiin matkasta ehjinä kotiin, eikä kukaan oikeestaa loukannu mitenkään vakavasti. Leirillä tosin vähän kyllä riehui oksennustautia ja kuumetta, mutta ne ei mun kohdalle osunu ONNEKS! Mulla kyllä oli alku matkasta ääni aivan pois, enkä voinu puhuu ollenkaa joka tuotti pikkasen vaikeuksia mulle:D
 Eikai mulla muuta kun että
 kiitos kaikille jotka olitte siellä ja teitte ihan mahti riparin.

Ja niille tiedoks jotka ei tienny että olin siis isosena Åren laskettelu riparilla. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti