Layout by Julia E.

10. helmikuuta 2013

Mä olen mystinen hopeinen discomies



Samu on ihana<3 
Eli oltiin Perjantaina Pinjan kanssa Turun Logomossa kattomassa Sunrise Avenueta. Ja se keikka ei ollukkaa iha sillane mihe luultii et oltiin menossa. Sillä mä elin täysin siinä toivossa että päästään huutaa ja laulaa ja hyppii sinne ihmismassaa, mut sit selviski paikan päällä et tää oli vähän tällänen aikusmaisempi ja jokaselle oli omat istumapaikat yms. Aluks mua ärsytti se ihan sikana mut sit ku he alko soitttaa nii kyll se siit unohtus ja loppuu kohde kaikki parani.
Launatai aamullä lähin 10:ltä Kesä-Angelaan viimeselle isoskoulutuleirille - demoleirille. 
Viideltä meillä alko Salon kirkossa Tuomasmessu, jossa puolentoista vuoden uurastus palkittiin ja meidät siunattiin isosiksi, eli nyt oon sitte virallisesti ISONEN (: 
Eikähän tässä ole enää kun 5 päivää siihen, kun 15.2 lähetään ripariporukan kanssa Årea kohti, en jaksa millään odottaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti