Layout by Julia E.

19. kesäkuuta 2014

New (old) hair



Mulle tuli viimeviikolla kauhee hinku värjätä toi liukuväri takas, joka mulla oli jo viime kesänä. Ruetiin sitten tiistaina tuumasta toimeen ja käytiin Jullen kanssa ostaa väri purkit. Mulla on tosi liukas tukka, joten mua vähän jännitti miten toi vaalee väri tarttuu, mutta jätin illalla hiukset pesemättä yök kuten näkyy :s nii se tarttu yllättävän hyvin. Tossa latva värissä tuli mukana tollanen tosi kätevä harja, koska värjätessä tukka menee tosi takkuun! Tykkään näistä tosi kovin vaikkakin toi latva vois olla vielläkin vaaleempi, mutta aattelin kuukauden päästä värjää sitä viellä uudestaan. 
Viime kesänä kävin kampaajalla laittamassa ton, jollon kans värjättiin tyvi ja latva ja hinta olin varmaankin 80€? Nyt kun värjättiin noi kotosalla niin hinnaks tuli varmaankin 25€ (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti