Layout by Julia E.

21. kesäkuuta 2014

Even when you're crying you're beautifull too


Housut - Cubus // Paita - H&M // Huppari - H&M new // Huivi - Cubus new // Aurinkolasit - H&M 


Nytkun luette tätä oon parhaillaan Kemiössä Aleksin ja hänen sukulaistensa kanssa juhannusta viettämässä. Noi kuvat on otettu samaisena päivänä kun värjättiin mun tukka, mutten halunnut tehdä mitään suurempaa kuvavyöryä. Mun mielestä noi kuvat onnistu tosi hyvin, vaikka oltiinkin sen jälkeen ihan jäässä! Mitä mieltä ootte? 
Ostin ton huivin ja hupparin alennusmyynneistä ja täysin rakastunu niihi, osaan jopa ehkä vähän nauttii tästä kylmästä säästä ;)
ps. olipas kumma postauks kun oli noin paljon pysty kuvia..

2 kommenttia:

  1. Mikset sä ja ourlivesasjuliasin Julia perusta yhteistä blogia kun olette kuitenkin koko ajan samoissa postauksissa j vietätte aikaa yhdessä? Etkö halua jakaa blogiasi vai mikä mättää

    VastaaPoista
  2. no tykkään mu blogista tälläsenaan ja oon jo koittanu muutamien kavereitten kans blogin jakoa, mutta ei siitä oikeen mitään tullut. Ja julialla on jo yhteinen blogi, jossa heillä on omat lukijat ja jotka tykkää heijän postauksista ja sittenhän toinen julia jäis ihan yksikseen ja heijän blogin idea katois, joten näin on paras (: ja oon itte tän muutaman vuoden aikaa saanu munlaisilla postauksilla kasaan kivan määrän lukijoita.

    VastaaPoista