Layout by Julia E.

24. huhtikuuta 2014

En mä vieläkää osaa muuta ku soittaa mun suuta



Heipähei pitkästä aikaa! Oon taaas vietelly motivaatiopula lomaa täällä blogin puolella, toivottavasti sen takia ei oo kauheesti tippunu lukijoita pois koska täällä ollaan taas! kesäkesäkesä <3 lämminlämminlämmin<3 En jaksa oottaa ihanaa viikonloppua kun on taas luvattu melkeen 20 astetta lämpöä ja aurinko tänne Saloon. 
Asiasta hiekkalaatikkoon meillä on koulussa meneillään super rento jakso, joka on aika ihana tälläi viimeseks jaksoks. Meillä oli tänään Ensihoidon koulutusohjelman kuntotestit, että ens viikolla selvii sitten mitäs sitä syksyllä opiskellaan mutta pidetään peukkuja, että mun kohdalla se olis toi ensihoito!
Oltiin tänään Jullen ja Hemmon kanssa ottamassa kuvia. On se vaan niin kaunis koira ja varsinki tosi kuvauksellinen! 
Toi pikku breikki teki mulle oikeestaan ihan hyvää koska nyt mulla on taas kuvia joita voin tulla tänne jakaan, ettei tarte ihan puutaheinää lätistä! 

1 kommentti: