Layout by Julia E.

19. heinäkuuta 2013

Tyyli tekee kerjäläisestäki rahamiehe


En keksiny oikeen mitää postattavaa, nii kuvasin parit uudet jutut heinäkuun ajalta !

Uudet hiukset uudet ja uudet on nää ollu jo parisen viikkoo. Mun vanha tukkaväri oli aivan järkyttävä. Kuvailisin sen itte niin että ekat 2-3cm oli maantieväristä juurikasvua, 3-4cm sen jälkeen oli vaaleeta ja siitä latvaa kohden oli aivan tummaa. Ja nyt kun palkka tuli oli hyvä sauma käydä laittamassa ilme uuteen uskoon. Eli tyvi tummaksi ja latvat vaaleeksi. Värjättiin samalla mun kulmia vähän tummemmiksi. Ja tää koko lysti makso noin. 75€
Tää ei ollu mulle mikää niin kauhee must juttu, muttako tollanen sopivan kokonen ja sopivan hintanen osu kohdalle nii enhän mä raaskinnu sitä sinne H&M:n rekkiinkään jättää. 24,95€
En oo koskaa ollu mikään kosmetiikan ostaja oon vaa käyttäny kiltisti niitä juttuja mitä äiti on ostanu, mutta nyt ku he oli pois ja pari juttua pääsi loppumaan niin kokeilin ihan jotain uutta. Ton puuterin kanssa mulla kävi hyvä tuuri sillä se oli Anttilassa 20€:n sijaan vaan 5€ ja värikin oli sopiva. Toi Salt Spray eli suolasuihkeen oon todistanu toimivaksi. Sitä kun suihkii kuivaan tukkaan pää alaspäin ja vähän pörröttää nii ei oo tietoakaa latteista hiuksista. Ja toi Carnierin shamppoo vaan tuoksuu niin taivaalliselta !

2 kommenttia: