Layout by Julia E.

12. kesäkuuta 2013

Beauty in the water, angel on the beach


Stadium (140€) - 60€ 
Stadium 10€
Stadium 14,95€
Oon hyvin pahoillani siitä, että noi viimesimmät kuvat on otettu sisältä, mutta just kun olin menossa ulos nii vettä alko tuleen ihan saavista kaatamalla ja tietysti nyt ku on kuvat muokattu, lisätty ja kun kirjotan tätä niin siellä paistaa jo aurinko. Aina ei käy tuuri kahdesti saman päivän aikana, meinaan lähettiin tänään suoraan työpäivän jälkeen turkuun ostamaan mulle futiskamoja, koska oon menossa VIHDOIN pelaamaan Perjantaina ( Kaikki Hippo-Areenalle klo.18.00 (: ) oon enemmän kun innoissani. Noi nappiset osu heti mun silmään ja ne olikin ainukaiset laatuaan ja vielä sopivasti mun kokoa, joten ei tarvinnu kahteen kertaan miettiä otanko vai enkä ota! 
Tää viikko on menny kokonaan töissä, eli oon siis Halikkokodissa Elokuun alkuun asti, että juhannuspäiväkin menee aamuvuoroa tehdessä.. Mutta postauksia tulee varmaankin entistä harvemmin, koska en ole nyt ottanut paljoakaan kuvia, niin turha on tulla postaamaankaan.

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva blogi ja hieno toi banneri! :)

    http://vlittlethings.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oih ihanaa et joku oikeesti lukee tätä ! :D en oo pitkää aikaa saanu kunnollisii kommenttei (: piristit mun päivää <3

      Poista