Layout by Julia E.

5. toukokuuta 2013

Information


Anteeks tää on jo toinen postaus tänään, mutta tulin siis ilmottamaan että jos haluutte jäädä tätä mun blogia seuraamaan niin kannattaa luoda tunnukset BLOGLOVINIIN ja seurailla tätä sitä kautta. Koska oon kuullu vähän sillasia huhuja että google on lopettamassa tän bloggerin kautta seuraamispalvelun :o Eli jos kirjottelet omaakin blogia ja haluat että sitä joku myös lukee nii kannattaa käydä laittamassa se oma blogi sinne!
Toinen juttu viellä et muo voi seurata INSTAGRAMISSA nimellä hennamoi ja linkin sinne mun sivulle löydätte tosta ig:n logosta ja jottei tää jää kuvattomaks nii laitan tähän pari instagram kuvaa! (:

Mä / leego xddd
mä ja julle / herkkuja :P
laivalla / olipaskerrankoe...
lauantain asu / pikkuveli ja mä<3











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti