Layout by Julia E.

2. toukokuuta 2013

I believe I can fly




Julle tuli meille tänää koulun jälkeen, kun käytiin yhessä tekeen koulussa yks koe vaikka muut lähti jo kotiin. Pompittiin tramppiksel ja kuvattii toistemme volttei:D 
Oon aika hukas tän blogin suhteen.. Koitin muokata tähä taas uudempaa ulkoasuu. Odotan sitä et joku ihana ketä osaa kaiken tippuu mulle taivaasta ja muokkaan tän aivan uuteen uskoon. :D Eli suomeks sanottuna sitä saa odottaa! 
Meen tänään valmentaa yksin pitkästä aikaa, mua alkaa vähä epäilyttää et totteleeks ne uhmaikäset tytöt mua kun oon yksinään. Pidetään peukkuja! :D

tää oli muuten tän blogin 200 postaus!

4 kommenttia:

  1. Tä ulkoasu o just tällee kiva! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos toivotaa etten kyllästy iha saman tie :D

      Poista
  2. tää on nyt iha hienosäätö mut toi oikee sivupalkki ni ois kivampi jos se ois vähä alempan niinku samal tasol mis ylin kuva ;D mut muute tosi kiva ja ei ainakaa nyt pistäny mitää vikaa silmää!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo se ärsyttää muaki :D mut empä vaan osaa sitä siirtää xd

      Poista