Layout by Julia E.

12. joulukuuta 2012

Mun menneisyys on elettyä elämää ja mä tahdon että sä kuulut mun tulevaisuuteen


Mulla on nyt lieviä ongelmia tän kirjottamisen alottamisen kanssa joten aattelin et meen sit vaan suoraa asiaan. Eli olin tossa Torstaista Sunnuntaihin Perniössä. Kerettii siinä aikana tekeen vaikka ja mitä katottii MONTA leffaa, käytii pulkkamäessä, heijän sukulaisilla syömässä tän vuoden ekat jouluruuat, remppailtiin Aleksin huonetta, ostamassa lahjoja, tehtiin kaks piparkakkutaloa, syötiin tietysti hyvin ja vietetiin jälleen kerran aika mahtava viikonloppu. 
Tähä viikkoo ei oo itseasias kuulunu mitään ihmeellistä muutaku harkkoja ja koulua. 
Huomenna lähetään kattoon mun perheen, Aleksin ja mun serkkujen kanssa Suomi-Tsekki jääkiekko peliä Helsinkiin ja no samallaa ''juhlitaan'', koska 13:stä päivä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti