Layout by Julia E.

26. marraskuuta 2013

Maailman onnellisin tyttö


PAITA virosta - HOUSUT dr. denim - KORUT h&m

Nää kuvat on eiliseltä, mutta en kerenny eilen postaamaan joten teen sen nytten. Noi kuvat on siis eiliseltä kun mulla oli kamera mukana koulussa ja kun oltiin koulun jälkeen Jennin ja Lauran kanssa Cafe Makussa. 

Sitten asiaan jota en malta olla kertomatta ja johonka toi otsikkokin viittaa. Meillä on koulussa mahdollisuus hakea ''vaihtoon'' neljäksi viikoksi Intiaan työharjotteluun! 
Kaikki alko siitä kun opettaja kerto että eka kerta moneen vuoteen kun kukaan ei jaksotusten puolesta voinut lähteä sinne. No ajattelin miksikäs ei? Kaks meijän luokalta oli hakemassa ja kaksi sinne olis päässy. Olin jo aivan innossaan koska kaiken piti olla ''selvää'' kunnes... tää toinen hakija ilmoittaa ettei voikkaan lähteä sinne ja mua ei lähetettäis yksin koska oon alaikänen.. Meni pari päivää ja opettaja sano että hän on saanu kolme hakijaa lisää että meitä olikin sitten neljä. Viikonlopulla sitten tein englanniksi CV:n ja motivaatio kirjeen miksi just mut pitäis valita ja no taisin onnistua koska maanantaina sain tiedon että KYLLÄ OLEN LÄHDÖSSÄ 25.1.2014 NELJÄKSI VIIKOKSI TYÖHARJOTTELUUN INTIAAN!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti