Layout by Julia E.

16. syyskuuta 2013

Painted nails


Selailin tänään mun vanhoja postauksia samalla ku miettisin et mitä ihmettä mä postaisin, kun ei varsinaisesti oo mitään postattavaa. Jostain mulle sitten vaan tuli mielee, että teen teille postauksen siitä miten lakkaan mun kynsiä. Yhessä vaiheessa mulla oli joka toinen päivä erilaiset kynnet, mutta sitte mun motivaatio niitten lakkaamiseen loppu kun mun kynnet oli aivan keltaset.. Mutta toivottavasti tykkäätte tästä! (:


Hmm.. Tältä mun kynnet näytti alunperin. Ne on parhaillaan ihan äly lyhyet, kun ne kärsi niin pahasti geelikynsistä.


Sen jälkeen kun olin poistanu noi vanhat lakat 1. viilasin mun kynnet terävät reuna pois yms. 2. Tasotin uurteet tosta kynnen pinnasta. En tiiä ton jutskan oikeeta nimee, mutta kannattaa käyä hankkimassa sillanen. Se tekee kynnen pinnasta tosi sileen. 3. Työnsin kynsinauhoja sisäänpäin.


Tältä ne näytti perus lakan laittamisen jälkeen.


En olllu käyttäny pitkään aikaan noita Konad- juttuja, niin oli hetki itelläkin opettelemista. Miten tollanen sitte toimii?


Aluksi lakka levitetää sen kuvan päälle jonka haluut siihen kynteen. Sen jälkeen vedetän tollasella ''lastalla'' siitä päältä, jotta saadaan toi ylimääränen kynsilakka pois siitä päältä. Sen jälkeen tolla painimella painetaan kuvan päällä ja lakka siirtyy siihen, jonka jälkeen tolla painetaan kynttä niin kuva jää siihen. Näitten tekemisessä ei kauaa nokka tuhise, sillä tossa pitää olla aikaa nopee koska toi ei oo normaalia kynsilakkaa, vaan sillasta joka kuivuu paljon nopeemmin.


Loppu tulos näytti sitten tältä! Laitoin tohon peukaloon viel tollasen kynsitarran ja läpinäkyvää lakkaa päälle, jotta noi pysyy.
Mitäs piditte? (:

4 kommenttia:

  1. Sulla pitäis olla semmone tykkäsin/en tykännyt nappula tekstin alla, koska sulle tulee nii vähä kommentteja! Nii sit tietäisit mitä lukijat ajattelee. Nyt painaisin tykkäsin! (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos toi oli oikeesti hyvä idea ! taidanpas ottaa neuvosta vaarin :D

      Poista
  2. Ihan kivat noi kynnet mut toi kuvio näyttäis paljon paremmalta jollain tummalla ja kirkkaalla värillä, esimerkiks punasella tausta lakalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. totta, mut ei mull ooo noit ''erikoissuperpikalakkoi'' ku mustaa ja valkosta ! voi olla et se toimii normillaki mutten oo koskaa kokeillu (:
      ja sähläsin noi kynnet jo ekan päivän johonki nii otin ne sit heti pois :D

      Poista