Layout by Julia E.

21. maaliskuuta 2013

CONVERSE ALL STAR


Converse All Star - 49€

Ääh huonoja kuvia, huono laatu ja huono valo.. Mutta halusin vaan tulla ''näyttää'' noi mun uuden converset mitkä kävin tänään ostamassa, koska mun vanhat oli jo aikansa eläny.
Oon nyt viikon ollut tuolla päiväkodissa. Alkuviikosta mua ahdisti koko paikka eikä yhtää olis kiinnostanu enää olla siellä, mutta sitte sain jonku ihme pyrähdyksen ja nyt se tuntuukin ihan kivalta! (:
Huomenna on taas menossa polvi piikitykseen ja ainakaan toi eka piikki ei oo yhtää helpottanu, että voi olla että liikuntakieltoki vaa jatkuu...

6 kommenttia:

  1. missä päiväkodissa oot?

    VastaaPoista
  2. voisit pliis panostaa enemmän näihin postauksiin. enne niit jakso lukee mut nyt ne on tullu tosi tylsiks eikä ketää oikeesti kiinnosta jotkut sun konssit ja viel ku niist on joku 3 kuvaa !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mitä sitte onks tossa postauksessa kolme vai yks kuvaa mun kengistä? ens kerral voin laittaa vaik kymmene? ja mielummi tälläsii ku ei mitää monee kuukautee? VAIKO? +kukaan ei pakota sua lukemaan tätä (:

      Poista
  3. oon kyl siin samaa mielt et monipuolisemmat kuvat ois kivoja! :) mut totta et on tämmöset parempii ku ei mitää mut nii. :) tos oli sit vaan mun mielipide. :)

    VastaaPoista