Layout by Julia E.

15. heinäkuuta 2012

Minä kuulin sun laastari suhteen keskeltä katkenneen



Tälläsiä päiviä pitää elämässä olla enemmä. Aika vaa kuluu etkä ees huomaa sitä, koska sulla on niin hyvä seura ja meno! Tää päivä oli mulla just yks noista elämän ainutlaatusista hetkistä. Tällee lyhyesti et olin koko päivän Katrin ja Tinon kans ja aika tyylii lensi siivil ! Oltiin uimas, syömäs, tinolla, leivottii, ajettii katrin kans piuhaa,  unohdettii kaikki huolet ja murheet ja oltii vaa iha CHIL nii ja tietty popitettii tota biisii mikä on tos ylhääl(; Mut jos muruset luette tätä nii kiitos teitte täst päiväst fantastisen (: <3

9 kommenttia:

  1. toi eka kuva on nii cool ! :) ooks sä noi molemmat vai hä ??

    VastaaPoista
  2. mite oot laittanu noi youtube palkit valkosiks?:OOOOOOOO

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nooo siihe yhee kohtaa pitää liittää sellane kooodi muttaa must tuntuu et saat paremma vastaukse ku kysyt joltai muult tai pistät googlee :/ sori !

      Poista
  3. kirjottaaks katriki nykyää ? vai onks sen formi tuol vaa huviks :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juuu siis katril on kyll oma blogi mut saatii eile yöl sellane idea et ruetaa kirjottaa yhtest nii liitin hänet sit tähä ! mut en oo viel postausmuodos kerenny kertoo siit (:

      Poista
  4. taitaaa mennä toi katri jennan edel.... mitä nyt vaa oon nähnyt niin oot paljo enemmän katrin ku jennan kanssa.. ootko koskaan miettinyt miltä toisista voi tuntua..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mitäää helvettiäää ?! sun on ihan vitun hyvä tulla tänne anona huutelemaa siitä et mitä mä mietin ja kene kans liikun jos sull on jtn valitettaa siit miten elän nii tuu vittu tänne sanomaa... alkaa tälläne nolo anonyyminä kirjottelemine pikkasen keittää yli -.-.-

      Poista
    2. Hei ihan oikeesti :D tuntuu et se kutittaa ny koko aja jonkun persettä et kenen kans mä liikun :D jos se oikeesti porukkaa niin hirveesti häiritsee et mulla on samoja kavereita ku muillaki, niin voin kyllä jäädä tonne kuusjoen metsii iha yksikseni :) mä luulin et porukka on kasvanu yli siit nelosluokka-nostalgiasta et "toi on mun bestis, sä et saa leikkii sen kans" :S

      Poista