Layout by Julia E.

29. toukokuuta 2012

Voi se välil mennä näinki päin



Nyt lupaamani selostukset siit päättötyöstä. Eli meil Armfeltin koulus tehää joka vuosi ysillä sellanen päättätyö minkä aiheen saa ite valita. Sen tekemist varte saa olla pois koulust neljä päivää (to-ti) mut sitä saa kans mennä tekemää kouluu jos haluaa. Mut nii mä tein tollasen kuva kollaasi taulun. Olin aijemmin jo teettäny noi kuvat koska ne piti eka laittaa albumii mut sitte sain tollasen idean. 
Alotin sen sillee et pyysin mun kummisedät tollast 80x120 kokost levyy ku hän on adissa töissä nii sai toimitettuu ton mulle iha helposti. Sit maalasin sen valkoseks ja siis meni se torstai ja perjantai.

Sit maanantaina alotin teippaamaan noita kuvia kakspuolisella teipillä tohon levyyn. Se ei todellakaa ollu mitää mukavaa puhaa koska noit kuvii oli päälle sata nii mull meni siihe pelkkää sommitteluu jo puol tuntii ja sitte päälle tunti ku teippailin niitä toho.

Maanantai ja tiistai välisen yön noi kaikki teipatut kuvat oli tippunu tosta levyltä. Siihen vaihees voin sanooo et kyllä v*tutti... Mut ei siin sit muuta ku ostaan tollasta parempaa teippii ja alottaa sommitelu ja teippaaminen alusta. Nyt siihe kiinnittämisee meni viel enemmä aikaa ku viimeks! Mut kyll se sit hermoi raastavan kakstuntisen teippailun jälkee valmistu!

Nyt se sit on tos mun yläpuolel seinäl valmiina ja kyllähän siihe vaivaa nähtii mut kyll se oli sen arvost koska tollast ei varmaa kauhee montaa vastaa tuu! 


4 kommenttia: