Layout by Julia E.

9. tammikuuta 2015

First tattoo


Kävin tosiaan maanataina (5.1) ottamassa mun ihka ensimmäisen tatuoinnin. Oon jo kauan haaveillu tosta leijonasta. Olisin ottanu sen jo 16 vuotiaana, mutta vanhemmat käski odottaa ja vihdoin se on mun kädessä. Mulla oli muutamia paikka vaihtoehtoja esim. yläselkään lapaluuhun taikka olkapäähän, mutta päädyin sitte ottamaan sen tohon kyynärpään alle käden sisäpuolelle. 
Mua pelotti aika paljon enne tota myönnän.. Kyselin kauheesti kaikilta tutuilta että sattuuko se? ja miltä se sitten tuntuu? Voin kyllä ihan kirkkain silmin myöntää, että kyllä muuten sattus. Mulla on kyllä aika matala kipukynnys, ja paikkana toi on tosi arka.
Mutta hengissä selvisin ja täytyy kyllä sanoa että oon enemmän kun tyytyväinen tohon kuvaan. Kävin siis ottamassa ton Turussa TATTOO STUDIO NOBODY:ssa. Ja suosittelen kyllä ihan kaikille tota paikkaa! (:


Mitäs tykkäätte ? (:

31. joulukuuta 2014

New stuff


Käytiin eilen Henkan pikkuveljen ja Aleksin poikakaverin kanssa katsastamassa myllyn alennusmyyntejä. Ja ihan kivasti siellä aikaa, rahaa ja lahjakortteja paloi, varsinkin jälkimmäisiä. 
Siivoskelin tänään tota mun vaatekaappia pienistä ja vaatteista joita en käytä ja kyllähän sieltä kaks muovipussillista lähti! Oli pikkusen ongelmia, kun vaatteet ei pesun jälkeen mahtunut takasin kaappiin. hupsiiiiiiis Mutta nyt niihin ostoksiin --> !

Alusvaatteita ja perus toppi H&M
2,99€ GINA TRICOT
Mulla ei oikeen ollu hopeita tollasia ''näyttäviä'' kaulakoruja ja hopee on kuitenkin ennemmin se mun väri, kun kulta. Lähtö hinta tässä oli 10€ ja lapun mukaan piti maksaa 5€, mutta kassa löi hinnaksi kuitenkin vaan 3€. Kelpaa mulle!

Toppi 12€ H&M
Tässä on simmonen ''pussi'' tossa alareunassa (kuvia varmaankin lisää myöhemmin). Tykästyin tähän toppiin niin paljon, että meinasin laittaa sen tänään illalla ton korun kanssa, kun lähetään juhlistamaan uutta vuotta.

Hoitoaine 14,95€ ja ripsiväri 11,90€ SOKOS
Oon todennu ton hoitoaineen tosi hyväksi tähän mun permanenttiin, kun se tuppaa menemään takkuun aina yön ja suihkun jälkeen. 
Sattu myös olee ripsiväri loppu ja näin sokoksen lehdessä hyvän alennuksen ton normaali hinnasta (20€). 

Nahkatakki 20€ VERO MODA
Tää oli varmaankin paras löytö kaikista! En tiiä olisinko ees välttämättä pakosta tarvinnu ruskeeta nahkatakkii, mutta en vaan voinu jättää sitä sinne hyllyyn. 

Hyvää uutta vuotta kaikille! (:


28. joulukuuta 2014

Winter wonderland



Ihana lumi! Täällä kirjottelee väsynyt työntekijä.. Oon ollu koko edellis viikon vanhainkodissa töissä ja se alkaa kyllä näkyä vireystilassa, tänään oli vapaa ja onneksi huomenna on vasta iltavuoro. 
Oltiin viettämässä mun vapaa päivää Aleksin luona. Pelattiin NHL14, syötiin viimeisiä jouluruuan rippeitä ja käytiin isossa pulkkamäessa. Ei jaksettu kauheen montaa kertaa laskea, kun kunto meinas loppua kiipeämiseen. 
Kohta vaihtuu vuosi ja mulla rupee taas olemaan motivaatiota tän blogin kanssa ja muutamia postaus ideoitakin on korvan takana oottelemassa! Joten toivottavasti pysytte kuulolla. (:

9. joulukuuta 2014

Today


Meillä oli tänää hätäkeskus ja paloasema vierailu turussa, jonka jälkeen päästiin kotiin. Ajettiin sieltä hesen kautta kotiin ja poimisin Jullen salosta ja lähin takasin turkuun, nimittäin varaamaan tatuointi aikaa!! Käytiin muutamassa paikassa kyselemmässä ja lopulta hyväks osottautus Studio nobody. Nyt pari viikkoa malttamattomasti oottelen ja alkuvuodesta on mun ajankohta. 
Oon miettinyt tätä tosi pitkään ja nyt sitte uskalsin sen varata! Eniten varmaakin pelottaa se jos kuvast ei tulekkaan haluamani näköinen, mutta luotan ammattilaiseen, mutta siitä lisää kun se komeilee tossa mun kädessä. (:

huivi JC // neuletakki Cubus // farkut H&M



6. joulukuuta 2014

Puhelimen kätköistä


Puhelinkuvien postaukset jakaa aika paljon mielipiteitä. Mä kylläkin kuulun siihen porukkaan joka niistä tykkää, sillä ne kertoo mun mielestä aika hyvin arjesta ja puhelimella tulee napsittua aika paljon kuvia. Tossa on muutamia sekalaisia kuvia tästä loppu syksystä. 
Mitä mieltä lukijat ootte tälläsistä puhelinkuva postauksista? 


1. Nrj:n studiolta/toimistosta. Voitin liput Skiexpo messuille ja koska ne ei ikinä tullu mulle kotiin niin käytiin ne ennen messuja tuolta hakemassa. 2. Käytiin Aleksin ja Henkan kanssa tollasessa valokuvakopissa johon sai ottaa rekvisiittaa mukaan. Ihania kuvia tuli (:


3. Lentävä pikkukoira hertta <3 4. Pidettiin muutama viikonloppu takaperin kaikkien tyttöjen voimin pikkujoulut Jennin luona, ihanaa kun kerrankin kaikki oli koossa. Maria <3


5. Minä lähdössä kouluu, kun rakas jäi kuumeilemaan kotiin 6. Eka vuosi pitkiin aikoihin kun ei ostettukkaan suklaakalentereita, toivottavasti tulis voittoja ;)


7. #naturalme 8. #selfiè 


9. Tästäkin kuvasta on jo aika kauan aikaa, olisko ollut halloweeninä kun lähdettiin illan rientoihin. 10. Mun ja edellisen kuvan Jullen romattinen tacosalaatti illallinen 


11. HKI 12. Oltiin torstaina äitin kanssa kattomassa ja kannustamassa meijän ykkösjoukkuetta. Ja kyllä se vaan kannatti, sillä HuKu voitti 3-1!!