Layout by Julia E.

27. helmikuuta 2015

LEVI 2015


Pikkusen on kestänyt tän postauksen toteutus.. hups Mutta tosiaan oltiin vk. 8 levillä. Tää oli mulle eka kerta levillä ja ihastuin ihan täysin!! En kauheesti raahanu tota järkkäriä mukana... jotenka suurinosa kuvista on otettu Iphonella.


1. & 2. Oltiin tiistaina hiihtämässä, kun rinteillä tuuli ihan kauheesti ja oon aikamoinen vilukissa. Hiihto sää ja maisemat oli ihan täydelliset ja oon kyllä ylpee itestäni, että jaksoin hiihtää 15km vaikka viime kerrasta onkin jo aikaa.


3. Selfie ennen rinteisiin menoa, sekä uus burtonin laskettelu takki jonka löyty intersportin alesta 80€. Mun vanha takki joka näkyy kuvassa 8. on ostettu prismasta ja se tahto vähän päästää tuulta läpi niin osu hyvään kohtaan noi alet! 4. Aleksin pikkusisko gondoli hississä. (:


5. Yllätyin miten Iphonella saa otettuu näinkin tarkkoja kuvia. Tää on ylläksen huipulta, kun oltiin keskiviikkona testaamassa niit rinteitä.


6. Kuuluisa joulutarinan mökki, jonka löytyy läheltä gondoli hissiä.


7. kohti huippua! 8. Tiistaina piti tottakai ottaa selfie auringonpaisteessa ennen ku lähettiin hiitämään.


9. Tilannekuva! 


10. Pejantaina eli vikana laskettelupäivänä oli aika täydelliset säät! Alkuunsa  näytti tosi sumuselta, mutta kun noustiin levin huipulle - pilvien päälle niin maisemat oli ihan täydelliset.


11. Oltiin kattomassa viikon aikana hullu poro areenalla Elastista ja Haloo helsinkiä ja ihastuin oikeestaa molempiin ihan täysin. Ostetiin liput Elastisen jäähalli keikalle ja tällä viikolla Haloo Helsinki kerto järjestävänsä viikko elastisen keikan jälkeen kans keikan Hartwallilla, joten kaipa sinnekkin on lippu ostettava.

Tuli aika pitkä pätkä ja paljon kuvia, mutta toivottavasti jaksoitte loppuun asti! (:

13. helmikuuta 2015

Helmikuun LivBox


Tilasin joulun jälkeen kolmen kuukauden paljon hehkutetut livboxit ja nyt vihdoin keskiviikkona se tuli! Oon kyllä todellakin positiivisesti yllätyny, sillä ton paketin hinta on 15,90€ ja tälläkin kertaa tuotteet ylitti kolminkertasesti ton hinnan. Vielä varotuksen sanana en todellakaan oo mikään kosmetiikka hirmu, joten melkeen kaikki näistä on mulle uusia. Mutta nyt vihdoin boxin sisältöön (:


1. GARNIER Fructis lenghts plumper -seerumi
Odotan innollaan tän testaamista, koska tää oli mulle ihan uus tuttavuus. Tää on siis kosteisiin hiuksiin jätettävä seerumi, jota hierotaan hiuksiin, joka lisää niitten kasvua sekä latvojen tuuheutta. Tuuheutta mun tukka ei niinkää kaipaa mutta ton pituuden toimivuuden haluun testata!
ovh 7,90€
2. LUMENE nude perfection kevytmeikkivoide 
Tätä kerkesinkin jo kokeilla. Aluks vähän ''säikähdin'' kun tuote oli niin lötköä, kun se tuli purkista ulos, mutta kun sain sen iholle levitettyä niin rakastuin täysin. Tuote oli just niinkun luvattiinkin -sulautuu täydellisesti ihoon jättäen sen joustavan ja miellyttävän tuntuiseksi- tästä taitaa tulla meikäläisen luottotuote.
ovh 19,90€


3.NIVEA daily essentials sensitive 3-in-1 micellar water
Oon oikeestaan aika huono käyttämään kaikenlaisia kasvovesiä, koska yleensä puhdistan mun kasvot suihkussa pesuaineen ja veden kanssa. Mutta nyt kun ei tarvitse tällästä ostaa vaan se osu ''sattumalta'' kohalle niin aina voi opetella uusille tavoille! (:
ovh 5,95€
4.EUCERIN in-shower body lotion
Elikkä tää on siis ihon hoitoaine suihkuun käytettäväksi. Mulla on aijemmin jo ollut Nivean samantapainen tuote, koska mulla on talvisin atooppinen iho ja kuivuu ihan järkyttävästi, mutta oon ollut senkin käytön suhteen aika laiska... 


5. PAESE kashmir monoluomiväri
kuva hieman vääristää se eii oo noin harmaa vaa oikeestaan ruskea. 
Tääkin tuli niinkun tilauksesta, sillä hakusessa on jo hetken aikaa ollut tumman ruskea luomiväri ja nyt pääsen kokeilemaan tollasta vähän ''erikoisempaa'' tuotetta! 
ovh 4,95€


6. IBERO
Lopuksi boxin pohjalta löyty vielä tollanen kaulakoru. Siinä pussissa se ei näyttäny oikee kummoseltakaan ja aattelin et -taas tollasia rihkama koruja- mutta sitten kun tarkastelin sitä vähän enemmän se osottautukin aika ihanaksi ja jäikin mun kaulaan roikkumaan.

Tällänen oli helmikuun boxi ja odotan jo kun kuuta nousevaa mitä maaliskuussa paljaastuukaan!
Huomenna aamuvuoron jälkeen meijän auto starttaa kohti leviä kera Aleksin perheen, joten seuraavaksi palaillaan lumisissa maisemissa. (:

4. helmikuuta 2015

Minun persoonallinen kalenterini


Mulla on ollu neljä viimestä viikko taas työharjottelua, ja tällä kertaan oon Turussa aluepelastuslaitoksen ambulanssissa. Joten viimeset neljä viikkoa on ollu aika haipakkaa ja kotona olo aika on lähinnä jääny siihen nukkumiseen ja suihkussa käyntiin. 
Nyt kuitenkin lähen töihin vasta tunnin päästä, joten aattelin tulla esittelemään teille mun persoonallisen kalenterin, jonka sain tossa joulunjälkee. Mulla oli tällänen viimevuonna yhteistyön kautta -> sinne pääset tästä <- .


Viime vuonna käytin heijän valmiita kuvia, mutt tällä kertaa halusin kalenterista ihan uniikin, joten suuntasin we<3it:tiin ja tein sieltä mua kiinnostavista kuvista kollaasit. Kaikista parhaat kuvat mun mielestä on toi etukannen koira sekä pyörä kuva! 


Tossa kuvat etu- sekä takakannesta. Tohon sai ihan itte valita mitä siihen kirjottaa mutta päädyin ihan tavalliseen - Kalenteri 2015 -.


Myös sisäsivuista sai tehdä juuri sellaset kun omaa silmää miellytti. Itse valitsin tollasen haaleen/ vaaleen rusehtavan ihan perus teeman. Sieltä saa myös valita mitenkäpäin noi päivät tossa sivulla on, mutta itte tykkäsin tästä kaikista eniten.  


Sivujen erikoisuudet sai kans päättää ihan itte. Esim halutko päiville viivoja? Kellonaikoa? Päivän treeni? Työaika? Ja alapalkit, jonne itte valitsin kuukausinäkymän sekä viikonkouluasiat laatikon. Toisen sivun alalaidan jätin ihan vaan tyhjäksi erinlaisia viikkomerkintöjä varten. 


Uutuutena tonne sivujen seuraan oli tullu tollaset kuukausi värit, josta on helppo ja nopea löytää etsimänsä kuukausi.

Mitäs piditte mun kalenterista? Ja onko teillä itellä kokemuksia persoonallisesta kalenterista? 

9. tammikuuta 2015

First tattoo


Kävin tosiaan maanataina (5.1) ottamassa mun ihka ensimmäisen tatuoinnin. Oon jo kauan haaveillu tosta leijonasta. Olisin ottanu sen jo 16 vuotiaana, mutta vanhemmat käski odottaa ja vihdoin se on mun kädessä. Mulla oli muutamia paikka vaihtoehtoja esim. yläselkään lapaluuhun taikka olkapäähän, mutta päädyin sitte ottamaan sen tohon kyynärpään alle käden sisäpuolelle. 
Mua pelotti aika paljon enne tota myönnän.. Kyselin kauheesti kaikilta tutuilta että sattuuko se? ja miltä se sitten tuntuu? Voin kyllä ihan kirkkain silmin myöntää, että kyllä muuten sattus. Mulla on kyllä aika matala kipukynnys, ja paikkana toi on tosi arka.
Mutta hengissä selvisin ja täytyy kyllä sanoa että oon enemmän kun tyytyväinen tohon kuvaan. Kävin siis ottamassa ton Turussa TATTOO STUDIO NOBODY:ssa. Ja suosittelen kyllä ihan kaikille tota paikkaa! (:


Mitäs tykkäätte ? (:

31. joulukuuta 2014

New stuff


Käytiin eilen Henkan pikkuveljen ja Aleksin poikakaverin kanssa katsastamassa myllyn alennusmyyntejä. Ja ihan kivasti siellä aikaa, rahaa ja lahjakortteja paloi, varsinkin jälkimmäisiä. 
Siivoskelin tänään tota mun vaatekaappia pienistä ja vaatteista joita en käytä ja kyllähän sieltä kaks muovipussillista lähti! Oli pikkusen ongelmia, kun vaatteet ei pesun jälkeen mahtunut takasin kaappiin. hupsiiiiiiis Mutta nyt niihin ostoksiin --> !

Alusvaatteita ja perus toppi H&M
2,99€ GINA TRICOT
Mulla ei oikeen ollu hopeita tollasia ''näyttäviä'' kaulakoruja ja hopee on kuitenkin ennemmin se mun väri, kun kulta. Lähtö hinta tässä oli 10€ ja lapun mukaan piti maksaa 5€, mutta kassa löi hinnaksi kuitenkin vaan 3€. Kelpaa mulle!

Toppi 12€ H&M
Tässä on simmonen ''pussi'' tossa alareunassa (kuvia varmaankin lisää myöhemmin). Tykästyin tähän toppiin niin paljon, että meinasin laittaa sen tänään illalla ton korun kanssa, kun lähetään juhlistamaan uutta vuotta.

Hoitoaine 14,95€ ja ripsiväri 11,90€ SOKOS
Oon todennu ton hoitoaineen tosi hyväksi tähän mun permanenttiin, kun se tuppaa menemään takkuun aina yön ja suihkun jälkeen. 
Sattu myös olee ripsiväri loppu ja näin sokoksen lehdessä hyvän alennuksen ton normaali hinnasta (20€). 

Nahkatakki 20€ VERO MODA
Tää oli varmaankin paras löytö kaikista! En tiiä olisinko ees välttämättä pakosta tarvinnu ruskeeta nahkatakkii, mutta en vaan voinu jättää sitä sinne hyllyyn. 

Hyvää uutta vuotta kaikille! (:


28. joulukuuta 2014

Winter wonderland



Ihana lumi! Täällä kirjottelee väsynyt työntekijä.. Oon ollu koko edellis viikon vanhainkodissa töissä ja se alkaa kyllä näkyä vireystilassa, tänään oli vapaa ja onneksi huomenna on vasta iltavuoro. 
Oltiin viettämässä mun vapaa päivää Aleksin luona. Pelattiin NHL14, syötiin viimeisiä jouluruuan rippeitä ja käytiin isossa pulkkamäessa. Ei jaksettu kauheen montaa kertaa laskea, kun kunto meinas loppua kiipeämiseen. 
Kohta vaihtuu vuosi ja mulla rupee taas olemaan motivaatiota tän blogin kanssa ja muutamia postaus ideoitakin on korvan takana oottelemassa! Joten toivottavasti pysytte kuulolla. (:

9. joulukuuta 2014

Today


Meillä oli tänää hätäkeskus ja paloasema vierailu turussa, jonka jälkeen päästiin kotiin. Ajettiin sieltä hesen kautta kotiin ja poimisin Jullen salosta ja lähin takasin turkuun, nimittäin varaamaan tatuointi aikaa!! Käytiin muutamassa paikassa kyselemmässä ja lopulta hyväks osottautus Studio nobody. Nyt pari viikkoa malttamattomasti oottelen ja alkuvuodesta on mun ajankohta. 
Oon miettinyt tätä tosi pitkään ja nyt sitte uskalsin sen varata! Eniten varmaakin pelottaa se jos kuvast ei tulekkaan haluamani näköinen, mutta luotan ammattilaiseen, mutta siitä lisää kun se komeilee tossa mun kädessä. (:

huivi JC // neuletakki Cubus // farkut H&M



6. joulukuuta 2014

Puhelimen kätköistä


Puhelinkuvien postaukset jakaa aika paljon mielipiteitä. Mä kylläkin kuulun siihen porukkaan joka niistä tykkää, sillä ne kertoo mun mielestä aika hyvin arjesta ja puhelimella tulee napsittua aika paljon kuvia. Tossa on muutamia sekalaisia kuvia tästä loppu syksystä. 
Mitä mieltä lukijat ootte tälläsistä puhelinkuva postauksista? 


1. Nrj:n studiolta/toimistosta. Voitin liput Skiexpo messuille ja koska ne ei ikinä tullu mulle kotiin niin käytiin ne ennen messuja tuolta hakemassa. 2. Käytiin Aleksin ja Henkan kanssa tollasessa valokuvakopissa johon sai ottaa rekvisiittaa mukaan. Ihania kuvia tuli (:


3. Lentävä pikkukoira hertta <3 4. Pidettiin muutama viikonloppu takaperin kaikkien tyttöjen voimin pikkujoulut Jennin luona, ihanaa kun kerrankin kaikki oli koossa. Maria <3


5. Minä lähdössä kouluu, kun rakas jäi kuumeilemaan kotiin 6. Eka vuosi pitkiin aikoihin kun ei ostettukkaan suklaakalentereita, toivottavasti tulis voittoja ;)


7. #naturalme 8. #selfiè 


9. Tästäkin kuvasta on jo aika kauan aikaa, olisko ollut halloweeninä kun lähdettiin illan rientoihin. 10. Mun ja edellisen kuvan Jullen romattinen tacosalaatti illallinen 


11. HKI 12. Oltiin torstaina äitin kanssa kattomassa ja kannustamassa meijän ykkösjoukkuetta. Ja kyllä se vaan kannatti, sillä HuKu voitti 3-1!! 


1. joulukuuta 2014

HKI


Oltiin Lauantaina pienellä porukalla helsingissä kuluttamassa tulevia veronpalautuksia. Olin vähän pettyny kun en oikee löytänyt mitään.. mutta voi kerrankin sanoa etten ostanut mitään turhaa. 
Vaikka en oo montaa kertaa helsingin keskustassa ookkaa käyny niin täytyy kyllä sanoa, että varsinkin joulu aikaan siellä on ihan uskomattoman upeeta. On tosi hienoja valokoristeita kaupoissa sisällä, sekä ulkona. Kaikista hienommait tais olla noi kampin punaset valot kerrosten välissä. <3 Kaiken joulumielen olisi vielä kruunannut kunnon lumi. Ehkä sekin sieltä vielä jouluaatoks kerkeeää tänne eteläänkin. (:


Huivi 14,95€, Paita 12,95€, huppari 30€ -50% 14,95€ GINA TRICOT // Huulirasva 10,20€ EOS


24. marraskuuta 2014

Long time no see..


Siitä on tosiaan yli kuukausi kun viimeks postasin..! Multa katos vaan kaikki motivaatio kuvaamiseen ja bloggaamiseen, mulla on jo pari päivää olllu mielessä tulla kirjotteleen jotain ja nyt mä sain ittestäni sen verran irti! Aattelin et en tee mitään ''postaan kerran viikossa'' -lupauksia, vaan sillon kun hyvält tuntuu. Eli joskus voi mennä pari päivää ja joskus kuukausi.

Mulla on kuitenkin vähän kertyny kuvia tältä aikaa nii teen  niistä varmaan sillasen sekasikiö postauksen.

Meil on taas jatkunu koulu ja alkaa jo tuntuu siltä et se sais pikkuhiljaa jo loppuakkin.. mutta puol vuotta tarttis viellä jaksaa. Käytiin tänään koulun jälkeen Salossa Radiokirpalla pitkästä aikaa ja itse asias löysinki sieltä yhet farkut (mitä pitää vähän kaventaa), sekä käyttämättömän punasen villapaidan, mutta niistä kuvia myöhemmin ;)

Siivoskelin tänään mun huonetta ja napsin siitä ennenjälkeen - kuvia (:


Oli vissiin aikakin siivota..